29 Ocak 2007

GCstar

Sonunda windows sürümü de çıktı.GCstar 1.0 .Daha önce sadece Linux üzerinde çalışan GCstar Arşivleme programının windows programı da çıktı.Bu program sayesinde tozlu CD çantalarında tamamının sayısını, adını, konusunu belki izleyip izlemediğinizi bile bilmediğiniz filmlerinizin kaydını tutabileceksiniz.Hem de sadece filmin adını girerek.


Resimde görünen "Ekle" butonuna tıklayarak gelen sayfada film ekleme satırına filmin adını yazıp Bilgi Al Butonuna basıyoruz ve program filmin verilerini internetten indiriyor.Bunun için daha önce Tercihler kısmının İnternet Sekmesinden "Bilgi alınacak siteyi seçin" seçeneğini IMDb(International Movie Database) yapın.Böylece verileriniz doğruluk oranı %1oo olur.

Bütün filmleri girdikten sonra tabii ki kayıt butonuna basıyoruz ve kaydediliyor:)
İndirmek için buraya tıklayabilirsiniz.Program Perl ile yazılmış ve GTK kütüphanesi kullanılmış, bu nedenle Windows'a perl kurulumu yapmanız gerekecek:
http://www.activestate.com/store/activeperl/
Ayrıca programla ilgili daha fazla bilgi için http://www.gcstar.org/index.en.php adresini kullanabilirsiniz.Çok güzel özellikleri var kurcaladıkça öğrenirsiniz.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ozdal efendi hzuzunlendim şimdi beaaa.eski gunleri niye hatırlatıon ki sen.yazdiklarimin bu konuyla alakasi yok bunu bil tabi :D sana helal olsun da bu muhammed nerden bulmuş bu siteyi .vefali adammış lan bu muho.bizim gibi demicem senin gibi deil tabi sen biraz uckattcisin. niyemi seni bu hale getirren onur abin hakkinda bi resim yok sadece bi onur lafi gecmiş vefasiz insan hayvani ayip deilmi.kirildim yani neyse bunlari isyerinden yaziom calismak zorundayim :) sana daha fazla vakit ayiramiciiimmm set sakalli ozdal . ben en son biraktiimda sakalin yok tu ama :) demekki yeni kankilerin öle tanimis seni hade uza canim yazi yaz sen hatta sen birak once bi okulunu bitir kocum aaa bosver siteyi benim olsun burasuu olurmu sen calis calis:D:D:D

Adsız dedi ki...

vayy kardeşime bak be büyümüşte sitede yaparmış.Gerçekten süper olmuş ilerde google milyar dolarlar teklif ederse bu siteye şaşırmam valla...Listemdeki herkese yaydım yakında meşhur olursun kardeşim öpüyorum seni kokulu kokulu :) bir dost ( Lazebura ) Birazcık vicdanın varsa tanırsın beni :)))

ozdal aydemir dedi ki...

tanıdım kanımca:)